مشتریان از مهم ترین ذی نفعان «شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان» هستند. ما معتقدیم بقای شرکت به وجود و رضایت مشتری وابسته است . از همین رو، یک فرآیند نظام‌مند رسیدگی به شکایت مشتریان فراهم نموده‌ایم. شما می توانید با تکمیل فرم زیر، نارضایتی و شکایت خود را به شرکت اعلام نمایید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت تا اطلاعات تکمیلی را دریافت و سپس شکایت شما را در کارگروه رسیدگی به شکایات مطرح، بررسی و نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع شما برسانیم . شما می‌توانید تمامی مراحل شکایت را با شماره کار و رمز عبوری که پس از این مرحله در اختیار شما قرار می‌گیرد، از قسمت پیگیری شکایت مشاهده کنید.